×
  • EnglishFrenchGermanHungarianItalianRomanianSpanishTurkish
  • Facturile mele
  • Serviciile mele
  • Domeniile mele
  • Relatii clienti : +40.745.148.225

Intrebari frecvente clienti:

Prin natura afacerii noastre, locatia nu este o problema. Putem mentine o relatie stransa si constructiva prin e-mail sau una din metodele de contact (telefon, ymsg, formular de contact online). In cazul in care sunteti interesat doar de oferta de hosting, promovare online sau alte servicii adiacente, metodele de colaborare enumerate mai sus si-au dovedit eficienta in timp. Daca doriti sa beneficiati de serviciile noastre de web design, puteti programa o intalnire cu unul din designerii nostri pentru a stabili pana la cel mai mic detaliu proiectul dumneavoastra.

Este mai simplu decat credeti. Fie ca doriti inregistrarea unui domeniu, gazduirea sau promovarea acestuia tot ce aveti de facut este sa urmati pasii regasiti in sectiunea de care sunteti interesat. Completati formularul de comanda on line iar de restul ne ocupam noi, avand grija sa va transmitem informatiile de care aveti nevoie.

Plata se poate face prin una din urmatoarele metode:
– cash
– prin transfer bancar
– depunere de numerar
– Plata cu cardul prin MobilPay
– PayPal (doar in euro)

Informatiile de care aveti nevoie pentru efactuarea platii sunt:
Poienariu Ovidiu-Alin P.F.A.
Str. Mesteacanului nr.2, Bl. 2, sc D, et 3, Ap 49, Bistrita, Bistrita-Nasaud
Adresa punct de lucru: Str. Aleea Heniu 8A, bl.8A, sc.A, ap.9, Bistrita, Bistrita-Nasaud
Nr. RC: F06/224/2009
CUI: 25226640
CONT: RO11RZBR0000060008270997
BANCA: Raiffeisen BANK, Suc. Bistrita

Plata cu Card Visa sau MasterCard este procesata de MobilPay in conditii de securitate sporite. Legatura pentru plata este lansata automat la finalizarea comenzii sau poate fi lansata manual din contul de client la sectiunea Facturile Mele.
ATENTIE:
– Va rugam sa verificati de fiecare data ca va gasiti pe pagina MobilPay.ro in momentul in care introduceti datele personale.
– Accesati link-ul de plata doar din contul de client sau la finalizarea comenzii! Link-ul de plata NU va fi trimis niciodata prin e-mail.

Mai multe detalii gasiti aici: plata online cu cardul prin MobilPay.

Initial veti primi la adresa de e-mail inscrisa in baza noastra de date o factura proforma. Facturile se emit catre clienti in maxim 5 zile lucratoare de la data efectuarii platii.

Se poate confirma plata prin telefon sau e-mail. Prin e-mail avem nevoie de o dovada a platii la atasament. Nu uitati sa treceti si numarul proformei daca platiti prin ordin de plata.

Daca documentatia din site, oferita ca suport pentru dumneavoastra, nu este suficienta, va stam la dispozitie prin asistenta telefonica 24/7. Ne puteti contacta prin urmatoarele metode:
– puteti deschide un ticket suport din contul dvs. de client.
– e-mai: support@icehost.ro
– mobil: 0745.148.225
– formular de contact online
Pentru a modifica pachetul de hosting pentru care ati optat, contactati Departamentul Tehnic, trimiteti o cerere utilizand formularul online si solicitarea dumneavoastra va fi rezolvata.
Primiti reducere la orice serviciu din lista noastra, pe site-urile www.icehost.ro sau www.icedesign.ro . Reducerea este de cel putin 10%, depinde de pachetul comandat de persoana la care ne-ati recomandat. De exemplu daca o persoana comanda un site la noi primiti 50% reducere la pachetul dvs. de hosting, adica 6 luni gratuit. Pentru mai multe detalii contactati-ne prin e-mail: contact@icehost.ro sau tickete suport.
Intrebari frecvente despre e-mail:
1.Deschideti aplicatia Outlook 2007.
2. Accesati meniul „Tools” alegeti optiunea „Account Settings” si dati click pe „New”.
3. In fereastra ce se deschide bifati optiunea „Manually configure Server Settings or additional server types” si dati NEXT.
4. Alegeti: „Internet E-mail” si dati NEXT.
5. Completati campurile astfel:
„Your Name” cu numele
„E-mail Address” adresa de mail completa
„Account Type” POP3
„Incomming mail server”: Numele domeniului
„Outgoing mail server (SMTP)”: Numele domeniului
„Username”: Adresa de mail completa
„Password” Parola, Bifati „Remember Password”.
6. Dati click pe „More settings”apoi accesati tab-ul „Outgoing Server” unde bifati: „My outgoing server (SMTP) requires authentication” si dati OK.
7. Apoi dati NEXT, iar apoi FINISHsi inchideti cu CLOSE fereastra „Account Settings”.

Atentie!
Clientii care au conexiune Internet de la RDS, dupa configurarea conform tutorialului de mai sus, trebuie sa mai faca urmatoarea modificare:
Tools-> Account Settings-> Click pe contul creat-> Change-> More Settings-> Advanced, iar la „Outgoing server (SMTP)” trebuie modificata valoarea cu 26.

*** Pentru a verifica daca aveti mailuri apasati butonul „Send/Receive” aflat sub meniul principal, sus.

Suport Clienti

Centru Suport iceHOST
Informatii Domenii si Gazduire Web
Chat & Tel L-V: 09.00-20.00

Noutati

  • Loading tweets...